
Top Stories
- No results available
Times is rough and tough like leather

“Times is rough and tough like leather” is het motto van Tomas Overtoom en Liza Koifma als aanvoerders van het Amsterdamse creative team in G-Shock’s “Spirit of Absolute Toughness”.
G-Shock viert dit jaar zijn 30ste verjaardag en pakt dit wereldwijd groots aan. In Europa vinden in 7 steden de G-Sessions plaats. Hierbij gaan creatieve teams aan de slag om in dertig dagen een creatief concept te ontwerpen voor hun G-Shock. Het winnende ontwerp komt in gelimiteerde oplage in de winkels te liggen.
In elke stad waar een G-Session plaats vindt is een tijdelijke G-Shock winkel te vinden, sinds dinsdag 11 juni ook in Amsterdam. Aan de Kalverstraat 101 gaven Tomas Overtoom en Liza Koifma van OntFront met hun creatieve team, dinsdag het startschot voor hun G-Session met de opening van deze pop-up shop. Het creatieve team bestaat naast Tomas en Liza uit, designer Pieter Ceizer, architect Mathis J. Baut en schoenontwerper Guillaume Philibert.
Tijdens de opening waren er lekkere drankjes en zorgden Kraantje Pappie, Fata, dj Full Crate en dj Rafique le Freaq voor een lekkere beat. In de winkel is de geschiedenis van de G-Shock te zien op een grote tijdsbalk en verder zijn er veel modellen van dit horloge te vinden.
[ninja-popup ID=9145]Schrijf je in voor de gratis wekelijkse nieuwsbrief[/ninja-popup]. Zodat je altijd het beste en meest inspirerende van EYEspired ontvangt.
Top Stories
- No results available